zondag 6 juni 2010

Montenegro

Hoewel ik het niet echt voorzien had, en nog minder gepland, kom ik terug uit loopverlof. De vakantie in Montenegro bleek zich nog minder dan de vakantie vorig jaar (Corfu) te lenen tot hardlopen.
De vele uren transport (bus, trein, vliegtuig) en dan nog de vele wandelingen (die ik voor geen goud zou willen missen) maken dat ik nauwelijks gelopen heb.
Op zich is dit geen probleem, ware het niet dat ik terug heel wat extra gewicht mee moet sleuren. Mijn gewicht is altijd al mijn zwakste punt geweest, ik kan naar mijn gevoel, en als mijn vrienden me geen rad voor de ogen draaien, redelijk hard trainen. Maar als het eten betreft ben ik, hopeloos zwak... . Daarom heb ik de radicale beslissing genomen om geen enkele stratenloop meer te lopen tot mijn gewicht onder de 63kg zit. Momenteel weeg ik 70,4kg dus dat zal wel een tijdje duren vrees ik. Ik kom wel nog kijken, kwestie van te zien wat ik mis :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten