zaterdag 10 juli 2010

2min - 4min - 9 min.

In de titel staan mijn doelen voor de komende jaren. De een is al wat gemakkelijker dan de ander, het kan zelfs zijn dat ik sommige nooit haal !
  1. Een minder dan 2minuten 800 .Met mijn 2'09 momenteel zit ik daar nog heel ver van. Als ik dit jaar 2'06 kan lopen zal ik een gat in de lucht springen! Om onder de 2minuten te lopen de komende jaren plan ik toch enkele wekelijkse reisjes richting krachthonk .
  2. Een minder dan 4minuten 1500m. Ik ben ongetest op deze afstand als ik een omzetingsformule gebruik kom ik uit op: (2 x 800pr) + 2s = 4'20. Dus er is nog heel veel werk aan de winkel. Binnen 2 weken loop ik mijn eerste 1500m, we zien wel wat het wordt !
  3. Een minder dan 9minuten op de 3000m. Ik ben er heilig van overtuigd dat ik nu al rond de 9'25 moet kunnen als het me een beetje meezit. Onder de negen zou volgend jaar moeten lukken mits de juiste voorbereiding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten