dinsdag 6 juli 2010

Alberdeen avond meeting : 800m

Om met een cliché te openen: Op de 800 meter heb je echt geen ruimte om fouten te maken. En fouten dat maak ik alleszins nog. Deze maal kwam ik net iets te traag door ( 64", ik denk dat optimaal 62" zou moeten werken voor mij ) zodat 2'10"xx mijn deel werd.

Miniverslag


Het was een schitterende avond voor een snelle 800m. Het weer was prima en op de piste van mijn eigen Club voel ik me veel meer op mijn gemak dan op den vreemde. Ook waren er een paar vrienden gekomen om te supporteren. En om het heel super te maken, had ik met Steven Pollentier erbij een trainingsmakker in mijn reeks.
Na het startschot stoven er onmiddellijk 2 klasbakken buiten categorie weg ( Ward Mercier -1'53 in Oordegem- en een Zuid-Afrikaan met een Pr van 1'48) zodat Steven en ik onze eigen wedstrijd moesten maken. Achter ons was er een even groot gat als voor ons dus veel druk zat er niet op voor ons.
Uiteindelijk werd ik 2de ( Ward was uitgestapt na 500m -zoals hij voordien al had gezegd-) en Steven had het merendeel van 't kopwerk gedaan bij ons twee, waarvoor nogmaals dank trouwens, zodat ik net iets sneller was aan de meet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten