dinsdag 24 augustus 2010

Meeting Nieuwpoort deel 2.

Vanavond stond ik terug aan de start in Nieuwpoort. Omdat ik in een goede bui was schreef ik me in voor 2 nummers:

  1. Een 2000m waar ik de ambitie had om onder de 6 minuten te lopen.
  2. Een 2 mijl waar ik enkele dingen wou in uit proberen.


Voor de 2000m liepen alle reeksen samen zodat we toch met een hele groep waren. De eerste 200m ging snel, daarna viel het helemaal stil zodat ik veel vroeger dan gehoopt op kop moest lopen. Bovendien was er iets mis met de elektronische tijdopname zodat ik 'blind' liep. Ik won redelijk gemakkelijk maar een tijd ... die heb ik momenteel nog niet :-( .


Een uurtje later liep ik dan de 2mijl, er deed een loper mee die vorige week niet al te ver achter me was op de 3000m, dus besloot ik het eerst wat te bekijken. De eerste twee rondjes waren serieus traag (80s), zodat ik achterdochtig werd, dus nam ik over en sleurde er een goede 200m hard aan. Dat was voldoende om een redelijke kloof te slaan die me aan de streep een goede 3secondes voor gaf op een aanstormende Flac loper(10'19)!



2 opmerkingen: