zondag 29 augustus 2010

Oost - West cup: Deinze 800m

Gisteren liep ik te Deinze een 800m. Dit was normaal gezien mijn laatste piste wedstrijd dit seizoen.

Ik werd op basis van mijn matige pr ingedeeld in de 2de reeks waar de iets mindere goden liepen. Zoals gewoonlijk miste ik mijn start compleet (ik liep voorlaatste) en mocht onmiddellijk aan een inhaalrace beginnen.
De eerste ronde liep ik in 63", wat te traag is voor de tijd die ik wil lopen, maar ik voelde me nog redelijk sterk dus schoof ik aan 600m door naar de 2de plaats, ik lag 5m achter op de 1ste, in de laatste rechte lijn kon ik nog een heel klein beetje naderen maar het scheelde toch nog een flinke 3m aan de streep.

Ik klokte af op 2'07"61 dat is een verbetering van net geen 2", iets waar ik best wel tevreden mee ben !

1 opmerking: