maandag 6 september 2010

Planning najaar 2010

Wegwedstrijden


De komende weken loop ik enkele wegwedstrijden. Normaal gezien zullen dat zijn:

  • Rond de Nieuwe koerswijk : ipv de gebruikelijke woensdagtraining.
  • Hermesloop: Clubloop.
  • Halloween run: Waarschijnlijk - omdat ik van de streek ben ...
Verder wil ik niet teveel op straat lopen, omdat ik me echt wil toeleggen op de piste en het "10km"gevoel/intensiteit is iets wat ik moet afleren als ik iets wil bereiken op de piste.



Veldlopen


In het veld loop ik zeker dit jaar, ik heb wel nog niet beslist waar en wanneer.


Training


Als alles goed gaat dan zou ik komende maanden wat meer lopen, een 8 tal weken rond de 120/140km. En als alles mee zit een topweekje onder de zon in het schone Lanzarote van 180km.

Als dat zou lukken zal volgend jaar mooi zijn, daar ben ik zeker van !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten