dinsdag 1 december 2009

Maand in training: november.

In November liep ik ongeveer 202 kilometer. Dat is niet zoveel, maar daar zijn enkele redenen voor. Begin november stond ik wat op de rem in verband met de halve marathon te Ploegsteert , en daarna nam ik wat relatieve looprust.

Qua wedstrijden mag ik niet klagen, Ploegsteert (74'04) was goed voor mij, enkel de laatste kilometers waren er teveel aan. Misschien dat ik net iets te lang getaperd had, maar dat is detailkritiek. Het belangrijkste is dat ik het gevoel heb dat er nog (ruime) marge is om te verbeteren en dat is er zeker nog, de dag dat ik moet beginnen bikkelen om enkele seconden van mijn besttijd te knijpen is gelukkig nog niet nabij!

Daarna liep ik nog een korte wedstrijd te Gistel, de scherpte was wel wat weg. Toch kon ik winnen en dat is altijd fijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten