donderdag 26 november 2009

Google wave & Hardlopen


Aangezien ik altijd al een beetje "techminded" ben geweest, en bovendien geïnteresseerd in coaching, kan ik niet rond Google wave heen.
Omdat ik niet zo een goede uitlegger ben zal ik een video posten die je een idee geeft over wat het eigenlijk gaat.


De mogelijkheden naar lopers toe zijn :

  • Afspreken met meerdere lopers kan op een heel eenvoudige manier, je hoeft helemaal geen 10 email berichten met reply's door te nemen voor je weet wie er al dan niet komt.
  • Je kunt documenten, gegevens delen met de mensen die jij wil & vertrouwt. In Sites zoals Facebook kan dat ook maar dat is soms omslachtig.
  • Een verhoogde interactie als coach met de atleet die je traint. Soms heb je geen zicht van wat een atleet denkt en effectief doet, maar omdat je heel gemakkelijk en direct kunt reageren op een trainingsvoorstel in dit programma kan dit helpen om een meer bevredigende relatie te creëren voor beide partijen.
Dit zijn op het eerste zicht de eerste voordelen die deze technologie naar ,ons lopers, biedt. Creatievere geesten zullen er vast nog veel meer zien.


Momenteel moet je nog uitgenodigd worden om google wave te gebruiken. Mocht er interesse zijn dan kan ik je wel een accountje bezorgen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten