zaterdag 12 november 2011

Na Ploegsteert.

Gisteren, de 11de november liep ik mee in de Course du Souvenir te Ploegsteert. Het werd een zware tocht met een matig resultaat (1h13minuten51s - 19de plaats). Ik zeg matig, maar eigenlijk bedoel ik 2 dingen.

  1. Het is een goed resultaat als je kijkt naar mijn trainingslog, ik heb erg weinig getraind de laatste maanden. Maar zowel in Oostende vorige maand en gisteren heb ik mezelf niet gespaard. Ik denk niet dat deze loopjes erg bevorderlijk waren voor mijn gezondheid, daar kan ik gerust trots op zijn.
  2. Het is een slecht resultaat als je het bekijkt over verscheidene maanden. Weer wat trager ten opzichte van de andere halve marathons die ik dit jaar gelopen heb en nauwelijks sneller dan in 2010, waar de weersomstandigheden vorig jaar merkelijk veel slechter waren.
Ik ben er van overtuigt dat ik de neerwaartse spiraal kan stoppen en volgend voorjaar weer kan uitpakken met scherpere chrono's op al mijn afstanden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten