zaterdag 31 oktober 2009

And testing ... Halloweenloop

Nostalgia


Vandaag was er een wedstrijd die dik aangekruist stond in mijn agenda. De Halloweenrun op de Vosseslag. De Vosseslag is pure nostalgie voor mij. De inschrijving ging door op het schooltje waar ik mijn lagere school doorliep. Het deed vreemd om daar na al die jaren (20 al) nog eens terug te komen ...
Ik herinner me dat in die tijd er ieder jaar medailles werden uitgereikt voor de beste sporters van ieder jaar, ik was er- verassing ! - nooit bij. De voetballers, populaire kerels, liepen er ieder jaar mee weg.


Wedstrijd


Vooraf zag ik Davy Stieperaere die al 2 jaar het stratenlopen domineert langs hier. Ook zag ik een sterke afvaardiging van mensen die in het OLC meelopen. En daarnaast jeugdvriend/streekgenoot Dimitri Vanmassenhove (Duathlon).

Ik startte iets sneller dan gewoonlijk en kwam na een kilometer in de 2 de positie te lopen. Davy controleerde en bleef zodoende net in mijn gezichtsveld wat mij in staat stelde weg te lopen van een achtervolgend groepje. Zo bleef het heel de weg ( lopen is vast saai om naar te kijken) en ik finishte 2des ongeveer 20secondes achter Davy.

Zo kreeg ik uiteindelijk toch eens een prijs in de Heideschool !

3 opmerkingen:

  1. "Stage" in Madrid ideaal gepland dus!
    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knappe prestatie. In tegenstelling tot mijn eerdere planning zal ik niet de HM te Ploegsteert lopen. De blessure sleepte danig lang aan dat ik vrees mezelf geen dienst te bewijzen met een HM. Ik ben wel van de partij op de 8km en poog hierbij stap per stap uit het blessuredal te klauteren. Veel succes nog.

    http://www.bloggen.be/currentecalamo/

    BeantwoordenVerwijderen