donderdag 5 november 2009

Maand in training: October.

Gedurende de maand october liep ik 393 kilometer. Dit was een zeer goede maand voor mij op het loopvlak, ik liep enkele mooie resultaten! Op de Massajogging de Olifant bv.was ik fysisch niet 100% maar slaagde ik er toch in een mentaal sterke wedstrijd te lopen.
Op de Hermesloop behaalde ik een 2de plaats iets waar ik zeer blij mee was aangezien ik nog maar sedert kort aangesloten was bij de inrichtende club !
De maand sloot ik af met een loop in de streek waar ik ben opgegroeid, het deed raar (maar het voelde goed) om in de straten die ik reeds duizenden malen doorlopen/fietst en gewandeld had zo hard mogelijk te lopen. Ik behaalde er weer een afgescheiden 2de plaats.


Wat brengt november ? Na de course de souvenir neem ik 2 weekjes rust, in die weken beslis ik wat ik volgend jaar ga doen. De keuzes zijn:
  • Marathon in April. Parijs of Rotterdam dus. De vraag is of ik deze winter wel zal kunnen doen wat ik noodzakelijk vind om een goede marathon te kunnen lopen ...
  • Oostends Loopcriterium, het is dit volgend jaar mijn laatste kans om de titel te behalen bij de seniors, hoewel dit erg moeilijk zal zijn aangezien Davy waarschijnlijk voor de tripel zal gaan ...
  • Track, iets wat ik heel mijn leven al wil doen. Ik ben niet bepaald traag en ik vind het helemaal niet erg om leergeld te betalen dus wie weet 1500m ofzo ?

1 opmerking:

  1. De lat ligt zeer hoog bij u ik denk dat je 42k belangrijker zal zijn 2u45m zeker weten. Lenaers Clint

    BeantwoordenVerwijderen