dinsdag 12 januari 2010

Maand in Training: December.

Iets later dan gewoonlijk maar dan toch vlug een kort verslagje over mijn training van vorige maand. December was niet zo goed voor mij, ik liep slechts 381 kilometer, ondanks dat ik heel wat verlof had op het einde van de maand, misschien was ik wat moe getraind?

Ik liep ook een wedstrijd, in Bredene maar daar moest ik al na 2 kilometer lossen uit de kopgroep, hmm !
Ik begon officieel te trainen voor de 50km op 1 mei 2010. Veel aerobe kilometers malen dus de komende maanden.

3 opmerkingen:

  1. ja 50 km jij gaat dat goed doen, dat weten we maar eerste die km's afmalen. en fris aan de start

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kilometertjes maken blijft de boodschap ... 50km blijft een hele klus maar zal voor jou wel geen probleem vormen.

    BeantwoordenVerwijderen