zondag 7 maart 2010

Oostende Brugge 10miles (2010).


Deze editie van Oostende Brugge was net het tegenovergestelde van de editie 2 jaar geleden. Een koude onaangenaam in het gezicht blazende wind maakte iedere intentie om scherpe tijden te lopen quasi onmogelijk.

Toch ben ik best tevreden, in omstandigheden die echt niet voordelig waren liep ik een solide wedstrijd. Ik eindigde rond de 57'27 en ik schat dat ik zeker top 51 ben geëindigd !

Update: Een 51ste plaats volgens de uitslag,nog wat extra secondes aan de broek (57'31) én een nieuwe geboortedatum (1905!) Check it out!chronorace.be

7 opmerkingen:

  1. Een knappe prestatie met een strakke wind op kop. Ben net thuis van een uurtje loslopen en ik moest denken aan de mannen die Noordzeewind moesten trotseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Straf gedaan, jij hebt je PR van 2008 hier gebroken en met die tegenwind tegenover de meewind 2 jaar terug wil dat wel wat zeggen! 'k Mag ook nie klagen, een bijna evenaring voor mij( en vóór Gino ;-)).
    Allez, 't verse seizoen is alvast goed ingezet.

    Proficiat met deze opsteker voor je voorbereiding op de 50k!

    Grtz &CU,
    Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat...echt knap gelopen hoor. Chapeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Lorenzo!
    Een voor mij onbereikbare tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch een top 50 plaats hoor! Proficiat
    grtz
    Stijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een extra motivatie voor mij om er zo vlug mogelijk weer te staan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en wat was de prijs als winnaar in je categorie? Ik kan me moeilijk voorstellen dat er nog 100-plussers voor jou eindigden :-)

    BeantwoordenVerwijderen