zondag 27 september 2009

berenloop

Vandaag nam ik deel aan de zwaar bezette Berenloop. Door allerlei omstandigheden stond ik pinnig en was ik erop gebrand om mijn best te doen.


Zoals gewoonlijk werd ik weggeblazen in de start, maar dat kan mijn geen f*ck meer schelen. Vanaf een 50ste plaats ongeveer begon ik mijn inhaalrace, het was hard werken maar uiteindelijk kon ik nog een 25ste plaats bereiken en bovendien hield ik stand in de eindsprint tegen een kerel die 11 jaar jonger was ! Ik liep eindelijk nog eens sneller dan 17km/h iets dat me al een tijdje niet meer lukte ... 39'11 op 11.5km.


Een zure appel, mijn dure windjack van Gore was nadien niet meer te vinden in de kleedkamer wat eigenlijk best wel triest is .

1 opmerking:

  1. zonet fotootjes bekeken van je fameuze sprint tegen de 11 jaar jongere kerel! ... foto's spreken boekdelen!
    ... en proficiat hé, knap gelopen
    grtz
    Stijn

    BeantwoordenVerwijderen