zaterdag 19 september 2009

St. Kruis (Kryptonite)

Na ongeveer iedere loper die ik kende de oren van de kop gezeurd te hebben over hoe belangrijk deze wedstrijd wel was, schrijf ik dit berichtje met erg dunne inkt.
Deze wedstrijd wil ik heel snel vergeten. De voorbije trainingsweken vloog ik ... op training (en dus meestal alleen - mensen die mijn trainingslog bekijken zullen vast denken dat ik stiekem de fiets pak om mijn log te vullen.)

De smoesjes


Na een slechte nacht doorgemaakt hebben (krampen in de kuiten -geen idee waarom , ik heb deze week met moeite 10km gelopen) voelde ik me niet super deze morgen/maar ook niet slecht. Na een heel inspirende 5k gezien te hebben had ik wel zin om me ook eens te tonen - Ik beelde me al in dat ik vanuit de achtergrond de top 10 net haalde- iets wat de voorbije maanden die ik geleefd heb als een trainingsbeest toch wat zouden rechtvaardigen.

Helaas mocht het niet zijn- van bijna top 15 zakte ik gestaagd weg naar een anonieme plaats ... sommige kilometers liep ik een stuk trager dan 16km/h, een tempo die ik toch 32km kan lopen ...


Revanche ?


Berenloop. Indien niet ziek natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten