zondag 25 april 2010

2 races, 2 tegenvallers.

Vrijdag liep ik in Torhout mijn eerste 5 km in vele maanden tijd. Ik ga niet ontkennen dat ik wel wat verwachtingen had. Helaas liep het anders dan gehoopt, na 2km moest ik al lossen bij Vandermeersch Thijs die op zijn dooie gemak naar de overwinning liep.
Ik liep zelfs voor mijn doen een zeer zwakke wedstrijd en eindigde in een tijd die ik liefst van al uit mijn geheugen zou wissen !
Je zou kunnen zeggen een 2de plaats, mooi zo ! Maar dan draai je jezelf een rad voor de ogen, als je langs hier 5km wedstrijden op straat loopt mag je maar voor 1 doel lopen en dat is je tijd, al de rest is ijdelheid.


Vandaag liep ik dan de St. Jansloop, en die was helemaal niet goed. Ik zat nooit in de wedstrijd en eindigde ver van de tijd die ik capabel ben te lopen.
Het is duidelijk dat de andere soort training veel van me eist, het zal waarschijnlijk nog een hele tijd matig tot slecht met me gaan, maar dat is een gok die ik bereid ben te wagen!

1 opmerking:

  1. En dan heb je de zomer waar je het verschil zal maken. En dat de kwaaltjes dan maar achterwege blijven. Mijn weg is nog veel langer ( 1jaar? ). Succes ik volg je op de voet

    BeantwoordenVerwijderen