donderdag 1 april 2010

Maand in Training : Maart 2010

Dit is geen goede maand geweest voor mij, begin deze maand had ik last van een ontstoken rechter quadriceps en toen ik daar van verlost was, maakte mijn linkerknie mij het (loop)leven zuur.
Ik kon in maart 212 kilometer lopen/manken. Aangezien ik veel meer voorzien had - ik wou minstens rond de 450km lopen deze maand- heb ik besloten de 50 kilometer van Gistel niet te lopen.
Ik liep wel 2 wedstrijden deze maand, de 10 mijl Oostende - Brugge en een ekiden te Gent. Beiden met redelijk resultaat ondanks de last.


Van Kellogg naar Tulloh


Van een systeem die de nadruk legt op voornamelijk kilometers lopen naar een aanpak waar de nadruk op intensiteit ligt voelt ... vreemd. Terwijl ik de laatste maanden bijna altijd moe maar niet kapot te krijgen was, ben ik nu veel frisser. Maar door de grote hoeveelheid kwaliteit heb ik zeer snel last van krampen.

2 opmerkingen:

  1. Ai, spijtig om te horen dat je je grote doel dit seizoen moet laten varen!
    Maar positief is dan weer dat we mekaar weer meer gaan tegenkomen in het OLC zeker? Of heb je andere doelen voor ogen?
    Hopelijk tot zaterdag!
    Grtz,
    Stijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb wel wat plannen ... maar in Oostende zul je me zeker af en toe moeten bekampen ... bv. zaterdag !

    BeantwoordenVerwijderen