zondag 4 april 2010

Hazegras 10k 2010

"I think coaching the Kenyans is a little bit different because they train in a group. They don't analyze every single thing they do every day or every little ache and pain... We go to the track, we do a workout, and then I don't see them until the next day when we go back to the track again... Whereas, even as manager for a lot of non-Kenyan athletes ... they come into the office, we talk a lot longer about how they felt in the workout, about how their blood test was, about how everything is going. And I think perhaps we over think things too much sometimes."

- Ricky Simms

Bovenstaande quote komt uit een heel interessant interview op Lets run.com en vat goed mijn gevoel over de loopwedstrijd gisteren samen, het was niet goed maar gezien alle (kleine)tegenvallers de laatste tijd kan ik er me niet al druk om maken.

Gewoon weer in gang geraken, wat overgewicht verliezen en ik loop binnenkort weer een 5tal secondes per kilometer sneller ! (Ik ben 6des geworden ofzo met een tijd rond de 35' op een redelijk zuivere 10k.)

2 dingen die me bijblijven gisteren:

  1. De terugkeer van Geert Deruddere, was dat schrikken toen hij op 2 kilometer voor de streep weer kwam aansluiten bij mij !
  2. Het bezoek van Clint, tof dat je bent afgekomen kerel !

4 opmerkingen:

  1. En dat ik niet ben blijven hangen, is je dat ook niet bijgebleven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo "zuiver" vond ik die tien kilometer ook niet hoor met al dat draaien, keren, klimmen, gras,... zat ook een flink stuk boven mijn beste 10 kilometer tijd. Hoop dat dit helpt om je wat beter te doen voelen over je wedstrijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ franz : dat er nog een man of 7 over je gekomen is in 't laatste stuk, dat zijn dingen die blijven hangen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie prestatie...straks nog een stukje sneller...succes.

    BeantwoordenVerwijderen