zondag 20 februari 2011

Asics ds Racer 8


Sedert kort ben ik de eigenaar van een paar asics ds racers 8, ik kocht deze schoen omdat ik de ds trainer een zeer goede trainingsschoen vind en ik er dus op rekende dat de racer dezelfde soort schoen was maar dan een stuk lichter.

Mijn bevindingen over de racer zijn:

  • Deze schoen loopt hard, iemand die met een saucony A4 , Brooks t6 of een nike lunar racer loopt zal dat onmiddellijk merken, het moet geleden zijn van mijn Mizuno's wave precision dat ik nog zo een overduidelijke eerste indruk gehad heb !
  • Deze schoen heeft een redelijk nauwaansluitende fit, ik vind dat aangenaam, maar ik denk niet dat dit iedereens smaak zal zijn.
  • Het is verre van de lichtste schoen (+-230gr voor maat 43.5) op de markt, maar voor afstanden vanaf 10km tot de marathon kan dit voor vele wat lichtere lopers een aanrader zijn.
  • Ik vind het een erg mooie schoen, niet te flashy maar ook niet saai, hij straalt een zekere serieux uit ... ik kan dat wel waarderen ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten