vrijdag 11 februari 2011

Site upgrade

Ik ben wat uitgekeken op de huidige formule van deze blog, daarom plan ik wat aanpassingen om deze blog wat minder 'egotrippier' te maken. Ook de lay-out en de navigatie kunnen wel een upgrade gebruiken. De nieuwe weg die ik zou willen bewandelen zou zich meer op de volgende excellente loopblogs (die meer dan een regelmatig bezoekje waard zijn) moeten richten :

Jammer genoeg ben ik allesbehalve een professionele webdesigner dus alle aanpassingen zullen tijd en moeite kosten! Ik zou graag tegen midden maart terug een volledig functionerende site hebben.

1 opmerking:

  1. Dag Lorenzo,

    ik volg al een hele tijd uw blog. Uw artikels zijn vlot geschreven, boeiend en (meestal) begrijpelijk voor een jogger van mijn niveau.

    Beroepshalve en in mijn vrije tijd ben ik regelmatig bezig met webdesign. Als je vragen hebt ivm het verder ontwikkelen van uw blog, aarzel niet om vragen te stellen (het ziet er eigenlijk al behoorlijk goed uit!).

    Groeten,
    Dries

    PS ik wens je een spoedig herstel na je tegenslag tijdens de marathon.

    BeantwoordenVerwijderen