donderdag 10 februari 2011

Corrida van het Sas 2011

Zondag was er de eerste wedstrijd van het OLC, dit is een erg druk bezette wedstrijd met meestal een sterke bezetting. Ik had me voorgenomen om tevreden te zijn met een top5 plaats. Iets wat ik dan ook liep maar tevreden ... dat was ik niet.

De start was erg snel, na goed 500m viel er een gaatje tussen de eerste groep van 4 ( F. Vansteenbrugge, K. Mouton, D. Stieperaere, D. Caby) en een 2de groep van een 10 tal lopers ( te snel gestarte lopers voornamelijk) Ik ging er wat tussen, maar omdat ik bang was dat het verval in de 2de groep te groot ging zijn, koos ik om mee te gaan met de eerste groep.

Daar kon ik mee tot we tegen de wind in moesten lopen, ik loste onmiddellijk en wist dat het erg moeilijk ging worden om er toch een beetje het tempo in te houden. Gelukkig voor mij kreeg Caby het vooraan ook wat moeilijk en had ik toch nog een mikpunt.

Op een kleine 800m voor de streep raakte ik toch tot bij Caby, die hield eventjes in en plaatste op 400m voor het einde nog een jump, tegen dat mijn motor aansloeg bevond ik me al lang in een verloren positie ... redelijk beschamend voor een would be 1500-3K loper zoals ik mezelf beschouw te zijn.
Uiteindelijk dus 5des geworden (de eerste loper zonder prijs ;-) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten