dinsdag 22 maart 2011

Log 13/03 - 19/03

  • Zondag: Liep ik het BK Cross, 33'19 voor 10km, 13 kilometer in totaal.
  • maandag: 23km duurloop, was ok.
  • dinsdag: 24km, 's morgens vroeg, eerste 15 waren leuk en vlot, laatste 9 waren ellendig.
  • woensdag: Training met de Hermes, Stijn en Ward zorgden ervoor dat ik een heel goede training liep! 18km met heel wat snelheid !
  • donderdag: rust
  • vrijdag: duurloop met Ward, heel de weg regen :-( 15km
  • zaterdag: Naar Gent (kijken naar EK Masters) training in 2 delen met H. (14km ?)
Dit maakt een totaal van +- 107 kilometer. Dit is onvoldoende, maar zo het er nu uitziet (we zijn dinsdag) zal het niet snel beteren, sedert zondag heb ik rugklachten en zal ik al blij mogen zijn dat ik kan lopen zonder al te veel hinder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten