zaterdag 12 maart 2011

Loggen ...

  • Zondag : 10miles wegwedstrijd Oostende- Brugge. Met de opwarming erbij een goede 17 km gelopen.
  • maandag : 6km op het gemak, voel me redelijk
  • dinsdag: 18km, 'k ga eerlijk zijn ik herinner me nix meer van deze loop!
  • woensdag: rust
  • donderdag: intervalsessie gepland, maar na 600m van de eerste rep. gestopt, duurloop van 13km in de plaats.
  • vrijdag: 18km steady, Ik had het nog steeds niet gemakkelijk maar ik voel me toch iets beter.
  • zaterdag: Straks 10 kilometer loslopen ! Morgen Bk Veldlopen.
Ik heb deze week iets meer dan 85kilometer gelopen, dat is erg weinig. Ik zou toch nog een week met veel meer kilometers moeten kunnen lopen. De vraag is wanneer zal mijn lichaam dat toestaan? Liefst zo snel mogelijk aangezien de marathon van Rotterdam op 10 April gelopen wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten