woensdag 7 december 2011

2011 welbeschouwd

Voor mij is 2011 reeds voorbij, het jaar begon erg goed. De eerste 3 maanden van het jaar liep ik voor mijn doen heel sterk, Ik onthoud vooral de Corrida van 't Sas, de 10 miles Oostende- Brugge, en de natuurlopen in Lier.
 Daarna was het wisselvalliger, het BK Cross was humhum, de Mc Bride halve marathon beschouw ik als een gemiste kans op een scherpe tijd.
Het zomerseizoen was het niet goed, mijn enige pistewedstrijd (5000m, Lier) was een tegenvaller van formaat.
De herfst was dan weer fijn, niet zozeer door de indrukwekkendheid van mijn prestaties, eerder door het geluk die ik had. Ik won de Halve marathon te Oostende na een heel mooie duel (tot de laatste 100m was het een dubbeltje op zijn kant wie ging winnen.) met streekgenoot Dominique Verbeke. De bijna halve marathon van Ploegsteert was dan weer ontgoochelend.
En als afsluiter liep ik nog een solo halve marathon, die ik, dankzij het middelmatige deelnemers veld met grote overmacht won. Voor mij, een loper die geen kans heeft op enige sponsoring, is dit zeer welkom! De prijs, een gratis reisje (+wedstrijd) in Zweden is een droomkans die ik dan ook met beide handen grijp!
De rest van December beschouw ik nu al als verloren, reeds vele dagen sukkel ik wat met mijn gezondheid, wat overduidelijk was in mijn eerste cross, de SGOLA veldloop waar ik steeds hoop een goede indruk te maken op mijn Antwerpse vrienden, maar daar tot op heden nog nooit in ben geslaagd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten