dinsdag 13 december 2011

Stagevoorbereiding #1

De laatste jaren doe ik een trainingsstage puur gericht op het lopen. Ik heb naar mijn gevoel 2 goede stages achter de rug en eentje die wat minder is. Aangezien mijn tijd beperkt is en een iets minder geslaagde stage een zonde is, probeer ik nu al wat te plannen!

  1. Deze keer zal ik het proberen zonder gezelschap, de zoektocht ter plaatse naar een trainingpartner bekomt een idee fixe en ondergraaft het moraal. Ook het lopen van de zogenaamde social events zal ik achterwege laten, iedere wedstrijd die ik loop loop ik volle bak (omdat ik wil winnen.) en dat is geen goed idee op een stage.
  2. Meer discipline op het vlak van aangeraden tempo's, wat is het punt 200km te lopen als je er nauwelijks een aerobe stimulus van krijgt?
  3. Meer heuvels, ik voel dat daar nog heel wat winst ligt te rapen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten