zondag 2 mei 2010

TT HM #3

Om mezelf te beschermen tegen te snel te lopen, probeer ik de eerste 7 kilometer niet sneller te lopen dan het gemiddeld tempo die ik in de vorige TT gelopen heb. Tussen kilometer 7 en 14 probeer ik dan het gemiddeld tempo 2 à 3 secondes (afhankelijk hoe de wind staat) sneller te maken. Om eerlijk te zijn is er in de laatste 7 kilometer niet veel meer mogelijk, gewoon stand houden tegen de tot nu toe steeds pal op de kop waaiende wind. Als ik er nog ongeveer een minuut afkrijg ben ik tevreden.

2 opmerkingen:

  1. Da is ne tijd waar er veel van dromen. Hoe pakt ge da aan? Loopt ge da alleen? Moet ge een ijzeren karakter voor hebben. Ik ontzie het mij al als ik 1000m moet versnellen. Ik veronderstel dat ge toch eerst "inloopt" vooraleer ge'r invliegt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loop altijd alleen, ik warm slechts 1500m op en ik denk niet teveel na. Gewoon doen en mijn Garmin als mijn god beschouwen.

    BeantwoordenVerwijderen