zaterdag 25 december 2010

Gray skies are just clouds passing over.

Nog steeds ben ik een beetje op de sukkel, maar ik houd de moed erin, het is niet de eerste keer in mijn loopcarriere dat de training niet wil vlotten. De truc is het niet proberen te forceren, en te lopen zoveel je lichaam aan kan ... maar het blijft frustrerend. De ene week heb je echt eventjes uitzicht op de achterste regionen van de Belgische subtop en enkele weekjes later verblijf je weer in het vagevuur van de nobele onbekenden. Tja ...
  • zaterdag : rust, net wanneer ik wou lopen trok er een helse sneeuwstorm over de streek - slechte reden om niet te lopen, ik weet het :(
  • zondag: 5km rustig
  • maandag : 12 km - ziek
  • dinsdag: 16 km , verdeeld over 2 loopjes
  • woensdag: 19 km met Hermes, rechter Hamstring verrokken
  • donderdag: 11km ging echt niet goed met been
  • vrijdag: rust opnieuw - maar nu verplicht ...

1 opmerking:

  1. Hopen op beterschap voor 2011 dan maar hé. Blessures kunnen serieus wat roet in het eten gooien. Prettige feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen