woensdag 15 juni 2011

Lanzarote #3 - #7

In mijn vorige post stonden een hoop fouten, ik zal mijn best doen om dit deze maal te vermijden.
#3 : 7km heel traag met Lies. Hopelijk helpt dit mijn benen er tegen morgenochtend bovenop!
#4 : De wekelijkse halve marathon club LaSanta : Om 7h45 stonden we met 7 aan de start, helaas voor mij zat er op het eerste zicht niet echt een potentiële trainingpartner tussen.
De wedstrijd start hier met 1500m op de piste, ik dubbele 4 lopers en de 2 anderen hadden nauwelijks nog 50m over om dit triest lot te ontlopen.
Na een km of 5 liet ik het tempo wat zakken de kilometers van gisteren (35+) lieten zich al voelen, bovendien was er dan al in de verste verte niemand meer te zien.
Het middenstuk van deze wedstrijd is het zwaarst, heuvel na heuvel word je tempo gebroken en er blaast een venijnige wind- schijnbaar altijd in je nadeel.
Toen ik in de laatste 5km km kwam kroop ik (km 19 in 4'20) ik probeerde nog wat te versnellen maar onmiddellijk kreeg ik krampen. Ik kwam aan in 1h23 en was meer dan een kwartier voor op de tweede.
Als beloning mocht ik me dan haasten om gewassen aan het ontbijt te verschijnen!

#5 : Loslopen met Lies, zeer traag 3,8km.
#6 : 22 km easy, na de halve marathon van gisteren ben ik al tevreden dat ik deze morgen slechts matig stijf ben, ik kies de grindweg in westelijke richting en keer na 11 km met de gps navigatie aan over exact dezelfde weg terug, ik ben te moe om zelfs maar 100m te mis lopen. De laatste 3km doe ik mijn best om wat te versnellen.
#7 : Ik ga mee met de off road run, helaas heb ik geen geluk; de lopers zijn vriendelijk maar niet erg sterk. Herstel loopje van net geen 12km.
Totaal: 46 + 28 +3,8 + 22 + 11,6= 111,4km



Geen opmerkingen:

Een reactie posten