zondag 5 juni 2011

Mc Bride 2011


Vandaag nam ik deel aan de tot in de puntjes georganiseerde Mc Bride halve marathon. Omdat het de laatste tijd niet zo goed ging met me nam ik me voor tevreden te zijn met een tijd onder de 1h15.
Aan de start zag ik onder andere Nico Serroen, Karel Moerman en Bert Deschodt staan dus simpel ging het niet worden om een stek vooraan te halen.
Toch ging het vlot van in de start, ik liep al snel met Nico op kop, aan km 4 had ik zelfs een kleine voorsprong op een groepje van 3 lopers.
Serroen, Riegel, Deschodt en ik liepen samen tot aan km 8 daarna moest Bert er even af, aan km 11 was het mijn beurt om te lossen.
Aan km14 werd ik ingelopen door Moerman en Deschodt, ik had het moeilijk en moest al snel passen toch stortte ik niet helemaal in. Aan de finish had ik rond de minuut achter op de eerste, Serroen, een resultaat waar ik vooraf voor getekend zou hebben. Ik liep een tijd van 1h12'54, tevreden dus!

1 opmerking: