woensdag 22 juni 2011

To boldly go ...

Vandaag, woensdag, besloot ik om wat paden te verkennen. Het plan was via Soo naar Tao ( what's in a name ;-) ) te lopen en dan van daar naar de kust -Caleta de Famara - terug, van daar is het nog een kleine 8km naar LaSanta.
Ergens tussen Soo en Tao werd het erg warm, ik kwam wat botten en één verdroogd carcas van een geit tegen. Eventjes waande ik me in een Jommekes' strip.
Een kilometer ten noorden van Tao kon ik niet verder (Privé domein) omlopen leek een hele opgave dus liep ik maar richting Famara, wat wel leuk is aangezien de weg licht dalend is. Aangekomen in Caleta de Famara hield ik een korte pauze, Caleta moet je in je gemoed laten zinken. Het is een stoffig gehucht met veel te veel surfscholen maar 100m verder weg, meer in het hart van het dorp loop je over een zandweg waar je, je in een andere tijd waant.
Met enige tegenzin vertrek ik terug naar Lasanta, ik ben al met dan 2uur weg, de temperatuur stijgt alweer over de 32°C, op mijn leeftijd geraken mensen stilaan ongerust over je : overschat hij zijn krachten niet, mss doet hij wel een hartaanval ofzo :-P


Geen opmerkingen:

Een reactie posten