vrijdag 19 november 2010

opbouw week

Deze week ging ik er terug wat harder tegen aan, maar ik wou ook niet overdrijven want zondag loop ik mee in de Lotto Crosscup te Roeselare en daar wil ik toch niet afgaan.
Deze week zag er ongeveer zo uit:
  • Zaterdag liep ik 2 keer, 's morgens een 10km; en later op de dag nog eens 11km.
  • Zondagochtend ging ik mee met de Hermes zij liepen een fartlek, ik liep op mijn gemak - goed voor 13km; in de middag liep ik dan nog een 10 tal kilometer met al bij al 3km snel.
  • maandag liep ik een 13 kilometer op het eind kwam ik in de buurt van mijn marathontempo.
  • dinsdag liep ik een 5km op het gemak
  • woensdag was er een harde intervalsessie, waarvan ik een nacht niet goed was 17km in totaal.
  • donderdag liep ik rustig 22km
  • vrijdag liep ik een kleine 6 km.
Toch zal ik binnenkort wat meer moeten lopen, ik zou er graag nog 20km bijlappen, maar simpel wordt het niet, ik vrees dat ik er rekening zal mee moeten houden dat ik een aantal wedstrijdjes serieus wat minder zal zijn, de vraag is zal ik daar mee kunnen leven of zal ik terug de fout maken en aan mezelf beginnen twijfelen ?!

1 opmerking: