vrijdag 5 november 2010

OMG! These days ...

Op de gebieden buiten het lopen om zit het momenteel echt niet mee. Maar goed daar gaat deze blog niet over. Een vlugge update over de voorbije trainingsweek dan maar.
  • Zaterdag liep ik de Halloweenrun in De Haan, een parcours zo vlak als een biljart, overal beschutting en een goede motivatie; al ingrediĆ«nten voor succes waren er, zodoende liep ik een nieuw pr op de 10 en 12km. Totaal aantal kilometer die dag 15. (12km aan 3'19/km)
  • Zondag liep ik net geen 20km met de Hermes afstandslopers op ons gemak ( 4'55/km)
  • maandag liep ik 2x de ene maal 11km en een andere maal ongeveer 7km, redelijk rustig gelopen dag.
  • dinsdag stond ik vroeg op en liep een 6 tal kilometer aan 4'30/km.
  • woensdag had ik een off day en liep ik een erg onregelmatige intervalsessie ( de snelste km in 3'04 en de traagste in 4'20.) In totaal had ik ongeveer 14 km.
  • donderdag liep ik een 21km met mijn nieuw trainingsmaatje.
  • vrijdag (nog te doen) zou ik een 12 a 16km lopen tss de 3'55 en 4'25/km.
De volgende loopweek beloofd druk te worden, zondag loop ik een cross te Aalter waar ik verwacht serieus op mijn tanden te krijgen ( de eerste helft van de uitslag zou een succes zijn) en enkele dagen nadien loop ik een Halve Marathon (ehum) in Ploegsteert, waar ik eigenlijk beter voor gepast zou hebben ... .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten